یه وقتایی

eshghe gomshode

عشق گمشده

شــده بعضے وقتــــا
يهــــو ديگہ دوستــش نداشتـــہ باشے؟
به خودت ميگــے
اصــلأ واسہ چے دوستــش دارم؟
مگہ كيہ؟ مگہ واسمـ چيكاركرده؟ ...
مگہ چے داره كہ از همہ بهتر باشہ؟
اصلأ من كه خيلے ازاون بهترمـ ...
بعــد بــه خــودت مےخنــــدے !
كه اصلأ واســہ چےاينقدر خودتو اذيت كردے؟!
يهو يہ چيــزے يادت ميــاد.... يہ چيز خيلــــے كوچيــك..
يہ خاطره.....
يہ حرف....
يه لبخنــد...
يــــہ نگاه...
و بعــــد .. همين... هميــــن كافيــــہ
تــا بــه خودت بيــاے و مطمئــن بشےكه نمےتونے فراموشــش كنے!!
adellllllllllllll



نظرات شما عزیزان:

هم نفس
ساعت21:27---26 مهر 1391


از من فاصله بگیر ...

هربار که به من نزدیک میشوی

باور میکنم هنوز می شود زندگی را دوست داشت

از من فاصله بگیر...

خسته ام از امید های کوتاه !!!...


farin
ساعت19:52---22 مهر 1391
negahat ra az kasi nagir ke be tamanaye gozari az buyat har ruz eltemasse bad ham mikonad khoda ke jaye khod darad

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در شنبه 15 مهر 1391برچسب:,ساعت 17:48 توسط ayeh|


آخرين مطالب
» پستچی
» خبر
» وقتی
» جدایی
» امشب
» گاهی
» یه وقتایی
» ادمی
» ماهایی که
» خداحافظ
» تنها عشقه زندگیم
» فاصله
» خدایا
» یادش
» خداحافظی
» دیوارها
» فریاد
» بخاطره تو
» ببخش
» تنهایی
» دستای تو
» دل
» هیچ کس
» بعضی وقتا
» ان لحظه
» ......
» دلتنگی
» روزه سکوت
» نارفیق
» عشق تو
» رویای باتوبودن
» a
» زندگی
» تنهایی
Design By : ghaleb-fa